تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
معرفی خودروازهروجه


شرکت انگلیسی جگوار قصد دارد تا سال 2018 یک خودروی اسپرت برقی را به بازار عرضه کند و هم‌اکنون نسخه مفهومی آن را به نمایش گذاشته است.،این شرکت روز دوشنبه در آستانه نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس از مفهوم خودروی ای‌یووی اسپرت I-Pace خود رونمایی کرد که کاملا الکتریکی است.
آی-پیس نخستین نمونه از چندین خودروی اینچنینی خواهد بود که این برند انگلیسی شرکت هندی تاتاموتورز ارائه خواهد کرد.

سایر خودروسازهای تجملی نیز در تلاش برای ساخت چنین خودروهایی هستند. برای مثال شرکت آئودی قصد دارد یک اس‌یووی برقی را تا سال 2018 به بازار عرضه کند. شرکت مرسدس بنز تا سال 2019 یک خودروی ای‌یووی متوسط برقی را به بازار عرضه خواهد کرد و بی‌ام‌و نیز به دنبال ارائه یک خودروی اس‌یووی X3 مجهز با باتری در سال 2020 است.

شرکت جگوار پس از ارائه خودروی مدل ایکس تسلا در سال گذشته از خودروی مفهومی خود رونمایی کرده است. الون ماسک، مالک شرکت تسلا اعلام کرده بود که قصد دارد تولید خودروی برقی شرکتش را تا سال 2018 به 500 هزار خودرو برساند.

تعداد مدل‌های خودروی برقی موجود در آمریکا قرار است تا سال 2020 سه برابر افزایش پیدا کرده و به 19 مورد برسد. بازدیدکنندگان از نمایشگاه بین‌المللی خودرو در لس‌آنجلس که جمعه این هفته گشایش خواهد یافت، چندین خودروی برقی جدید را مشاهده خواهند کرد. برای مثال شرکت جنرال موتورز قرار است در هفته‌های آتی خودروی تمام برقی شورولت بولت خود را به مشتریان ارائه کند. شرکت فیات کرایسلر نیز یک نسخه هیبریدی از مینی ون PACIFICA را سال آینده ارائه خواهد کرد.
مکاترونیک خودرو*1* ۲۷ دی ۹۵ ، ۲۱:۳۰ ۰ ۱ ۶۵۷

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

معنی این وب مکانیسم الکترونیک میباشدودرخودرواین مکانیسم به کاربرده شده است...
دراین وب بصورت تخصصی به دروس مربوط رشته مکانیک خودرووبرق ودیگرقطعات تشکیل دهنده خودرومیپردازد.
پیش نیازهای خواندن سایت:
1-دوست داشتن این رشته
2-اطلاعات حداقلی مکانیکی
3-زبان انگلیسی نسبتاخوب
4-قدرت حل مسائل ریاضی


دنبال کنندگان بیانی
طبقه بندی موضوعی