تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
معرفی خودروازهروجه


۲ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است
با این ده روش نیاز به کارواش نداری :)


نحوه شستن ماشین,تمیز کردن ماشین

 


1 - برای براق شدن اتومبیل، آن را با نرم‌ کننده مو دارای لانولین بشویید. با این روش، انگار اتومبیل خود را تازه واکس زده‌اید. ضمن آن که در هوای بارانی، باران به‌ راحتی از روی آن رد شده، کم‌تر لک خواهد شد.

2 - شیشه جلوی ماشین را بعد از باران با نوشابه تمیز کنید. آمدن باران بعد از خشکی طولانی هوا، شیشه جلو اتومبیل را بسیار کثیف می‌کند. برای خلاص شدن از رگه‌ها و لکه‌ها، مقداری نوشابه روی شیشه بریزید و برای محافظت از رنگ کاپوت یک حوله در پایین شیشه پهن کنید. حباب‌های نوشابه جرم‌ها را پاک خواهد کرد. بعد از این مرحله، برای از بین بردن چسبندگی نوشابه و جلوگیری از جذب گرد و غبار، آن را از روی شیشه پاک کنید.

3 - چراغ‌ های ماشین را با استفاده از شیشه‌ شور و یک جفت جوراب کهنه زنانه برق بیندازید.

4 - شیشه‌های اتومبیل را با استفاده از دستمال مرطوب بچه تمیز کنید.

5 - اگر برف پاک‌ کن کثیف باشد، به جای تمیز کردن شیشه، از خود رگه برجا می‌گذارد. ¼ پیمانه آمونیاک را با 1 پیمانه آب سرد مخلوط کنید. به آرامی تیغه‌های لاستیکی برف‌پاک‌کن را بلند کنید و دو طرف پره‌ها را با یک پارچه نرم آغشته به محلول پاک و قبل از گذاشتن در جای خود با دستمال دیگر خشک کنید.

6 - از محلول فوق برای تمیز کردن شیشه‌ها استفاده کنید. محلول را به همان ترتیب آماده کنید و داخل قوطی پلاستیکی در دار بریزید. به محض کثیف شدن شیشه‌ها، با یک اسفنج آن‌ را تمیز و با پارچه‌ای نرم خشک کنید.

7 - ¼پیمانه جوش‌شیرین را داخل گالن آب بریزید و ¼ پیمانه مایع ظرفشویی به آن اضافه کنید. تا نزدیکی سطح گالن آب اضافه کنید. در آن را ببندید. خوب آن را تکان دهید و در جایی نگه دارید. موقع استفاده، ظرف را خوب تکان دهید و 1 پیمانه از آن را داخل سطل آبی با گنجایش 2 گالن بریزید. آب گرم اضافه کنید. خوب هم بزنید و از این محلول شوینده خانگی آماده استفاده کنید.

8 - در بسیاری از جاده‌های خاکی روی ماسه و خاک، روغن می‌ریزند تا گرد و غبار کم‌تری پخش شود. برای پاک کردن این غبار روغنی از روی شیشه اتومبیل کافیست از خامه تارتار استفاده کنید. آن را روی شیشه ریخته سپس با آب و صابون تمیز و خشک کنید.

9 - بعد از شستن اتومبیل، قبل از به حرکت درآورن آن، با استفاده از یک پارچه نرم آب اضافی را گرفته، بدنه ماشین را خشک کنید تا رگه‌های آب و لک روی ماشین باقی نماند.

10 - شستن اتومبیل زمانی که بدنه آن داغ است مثلا بعد از رانندگی یا زمانی که در آفتاب بوده است، لکه یا رسوب بر جا می‌گذارد. هیچ‌گاه ماشین را این موقع تمیز نکنید.

 

 


نکاتی برای رانندگی ایمن دربرف

معنی این وب مکانیسم الکترونیک میباشدودرخودرواین مکانیسم به کاربرده شده است...
دراین وب بصورت تخصصی به دروس مربوط رشته مکانیک خودرووبرق ودیگرقطعات تشکیل دهنده خودرومیپردازد.
پیش نیازهای خواندن سایت:
1-دوست داشتن این رشته
2-اطلاعات حداقلی مکانیکی
3-زبان انگلیسی نسبتاخوب
4-قدرت حل مسائل ریاضی


دنبال کنندگان بیانی
طبقه بندی موضوعی